Manažer/ka sociálních sítí pro Úřad pro ochranu hospodářské soutěže

12. 7. 2024

Máte zájem o inspirativní a kreativní práci, při které se budete podílet na tvorbě kampaní na sociálních sítích? Umíte efektivně komunikovat s uživateli na sítích? Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže rozšiřuje svůj tým odborníků v rámci Tiskového oddělení, kdy hledá uchazeče zejména na správu sociálních médií.

Co u nás budete dělat?

  • spravovat profily ÚOHS na sociálních sítích (X, LinkedIn, Meta FB),
  • vytvářet kreativní obsahy a kampaně na sociální sítě,
  • komunikovat s uživateli sociálních sítí (community management),
  • reportovat (vyhodnocovat výkony vytvořeného obsahu),
  • podílet se na dalších aktivitách tiskového oddělení (tiskové zprávy, komunikace s médii a veřejností, správa webu).

Co od Vás očekáváme?

  • ukončené magisterské nebo bakalářské vysokoškolské vzdělání v oblasti médií/žurnalistiky, případně v jiném oboru, avšak s praxí v oblasti médií/žurnalistiky,
  • aktivní znalost využívání sociálních médií,
  • znalost zásad komunikace na sociálních sítích,
  • znalost AJ alespoň na úrovni B2/C1,
  • schopnost samostatné práce, chuť neustále se učit novým věcem a vzdělávat se,
  • že jste osoba flexibilní, pečlivá a spolehlivá.

Výhodou pro Vás bude:

  • praxe v oblasti PR a komunikace,
  • schopnost vytvářet obsah v programech Canva/CapCut, apod.,
  • využívání AI k vytváření obsahu,
  • orientační znalost správního práva, práva hospodářské soutěže či veřejných zakázek.

Co Vám nabízíme?

  • práci v dynamickém a přátelském kolektivu tvořeném odborníky,
  • moderní pracovní prostředí v centru Brna,
  • zajímavé finanční ohodnocení - 12. platová třída (plat 27 250 Kč až 40 120 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny,
  • příspěvky z FKSP (na stravování, na produkt spoření na stáří, na životní a pracovní výročí),
  • aktivní podporu odborného vzdělávání,
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day),
  • možnost práce z domova (po dohodě s nadřízeným),
  • pružnou pracovní dobu (Po – Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.),
  • garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby,
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení,
  • nástup dle dohody.
V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@uohs.gov.cz , kdy do předmětu uveďte název daného místa. Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575.

Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info