Pokud chcete v budoucnu pracovat v reklamní agentuře, ale nevíte, jak začít, případně nemáte ještě tolik praxe, přihlaste se do výběrového vzdělávacího programu Ogilvy Nulťák. Jde v podstatě o "nultý ročník“ reklamní agentury připravovaný reklamní agenturou Ogilvy, která sídlí také v Brně.
Program zahrnuje čtyři obory: Sociální sítě, Kreativa, PR a Obecný vhled do reklamní agentury. V dubnu 2023 agentura spouští první dva obory (Sociální sítě a Kreativa) a na podzim pak zbylé dva obory.
Pro každý obor bude na základě zaslaných motivačních materiálů vybráno 10 uchazečů. V každém oboru bude 10 workshopů s frekvencí jednou týdně (bude také možnost připojit se online). Program končí závěrečnou prací a nejlepší uchazeč bude mít možnost zúčastnit se tříměsíční placené stáže v Ogilvy.
Další informace najdete zde.