Akci nAKAfe, Den otevřených dveří pro studenty marketingu, komunikace i jiných příbuzných oborů, pořádá 20. dubna od 17 hodin brněnská agentura Aetna. Zájemci se kromě výborné kávy (a bude i něco na grilu) mohou těšit na dezert ve formě zajímavých prezentací ze světa strategicko-komunikační agentury.
Letošní nAKAfe se zaměří na budoucnost oboru. Studenti budou z brněnské adresy Hlinky 92 cestovat v čase hned třikrát.
- Nejprve se přenesou v čase do budoucnosti budování věrnosti zákaznického kmene shopping centra.
- Poté organizátoři stroj času nasměrují do blízké budoucnosti českého zemědělství a ukážou, jak je udělat sexy, udržitelné a soběstačné i v dalších mnoha letech.
- Poslední cesta časem povede do Brněnských Vánoc, na jejichž příkladu organizátoři představí budoucnost vizuálních technologií v komunikaci.
Registrujte se co nejdříve zde.