ČT Brno nabízí stáž zaměřenou na zpravodajství na sociálních sítích
Redakce zpravodajství brněnského studia České televize nabízí 3-měsíční neplacené studentské stáže zaměřené na zpravodajství na sociálních sítích.
Předpokládaný nástup: červenec 2024, říjen 2024
Délka trvání: 3 měsíce.
Pracovní doba: cca 20 hodin týdně – možnost flexibilního rozvržení po domluvě.
Náplň stáže:
- Seznámíme vás s agendou na zpravodajských profilech – Facebook, X (Twitter), Instagram, Threads.
- Zaškolíme vás v nejčastějších nástrojích používaných pro správu zpravodajských profilů.
- Naučíme vás, jak střihově zpracovat zpravodajské materiály do příspěvků na sociální sítě.
- Dozvíte se, jak samostatné vyhledávat a zpracovávat témata.
- Podíváte se do terénu se zpravodajskými štáby a můžete si zkusit natočit i vlastní materiály.
Požadované dovednosti:
- Studium na VŠ – nejlépe žurnalistika, není však podmínkou.
- Zájem o oblast zpravodajství.
- Výborná znalost českého jazyka a dobré stylistické schopnosti.
- Dobré komunikační schopnosti.
- Znalost prostředí a zákonitostí sociálních sítí.
- Základní znalost principů střihu videa.
Zájemci o stáž mohou poslat do 30. května životopis a krátký motivační dopis. Uveďte preferovaný termín nástupu (červenec x říjen), v případě více zájemců o jeden termín bude výběr proveden na základě vypracování krátkého zadaného úkolu.
Pokud bude během stáže studujícím umožněno publikovat unikátní autorské žurnalistické materiály a vyprodukují jich dostatečné množství, lze si stáž nechat uznat v rámci povinné praxe. Zájemcům o uznání stáže jako praxe doporučujeme se předem dohodnout s ČT Brno a případně konzultovat s garantem praxí Jaroslavem Čuříkem.
Více článků
-
Zajímáte se o oblast komunikace a dění na finančním trhu? Rádi byste tyto oblasti propojili? Přihlaste se na stáž, během které budete spolupracovat na nastavení efektivní komunikace při řešení krize na finančním trhu, a staňte se po dobu stáže součástí týmu pro restrukturalizaci.
-
Frank Bold hledá PR stážistu/stážistku
Ve Frank Bold hledají placené stážist(k)y na PR oddělení. Náplní práce je obsahové PR (newslettery, e-mail kampaně, web, sociální sítě včetně grafiky), ale také analytická mediální práce - monitoring médií, mapování mediálního prostoru, tvorba přehledů a rešerší. Přihlásit se je možné do 19. 5.